NETWORK'ten aldığım ayakkabı yüzünden süründürülüyorum

Bundan yaklaşık bir ay önce Cevahir Network'ten bir ayakkabı alma hatası işledim. Ayakkabı giydiğim ilk gün ayağımı yara yaptı. Ayağım iki farklı yerden ayakkabı vurması sonucu su topladı. Anlaşılacağı gibi bu üründen faydalanmam kesinlikle mümkün değil. Ayakkabıyı sadece 1 gün giydim zaten ama firma yetkilileri bu konuda oldukça duyarsız. Ayakkabıyı önce kontrole gönderip, bana sonucu 15 gün içerisinde bildireceklerini söylediler. 15 değil 19 gün sonra arayabildiler ve kabul etmediklerini söylediler. Ayakkabıyı almayacağımı söyledim, merkezlerini aradım. Yine hiçbir şey elde edemedim. Aynı yerden o gün aldığım şeyler arasında bir adet de gömlek vardı. Benimle ilgilenenlere indirimli ürünlere baktığımı söylemiştim. İlgili kişi de indirimli gömleklerden getireceğini söyleyip getirdiklerinden bir tanesini bana satmıştı. Fatura içindeki gömleğin indirimsiz olduğunu kasada fark edemedim. Ayakkabıyla birlikte onu götürdüğümde önce ikisini de kabul etmek istememişlerdi. Gömleği kabul ettirebildim ama bu defa ayakkabı yüzünden resmen haftalardır süründürülüyorum. Hem para hem zaman kaybettiriyorlar bununla uğraştırarak. Bir daha bu firmadan asla alışveriş yapmayı da düşünmüyorum.

Hiç yorum yok: