NETWORK Ve FABRİKA Mağazalarının Vurdumduymazlığı!

zapatusta [24 Nisan 2006, 09:00] Yeni yıla girerken adı geçen 2 mağazadan yüklü sayılabilecek alışveriş yaptım. Bunların içerisinden Network'den 2, Fabrika'dan 1 koyu renkli gömleklerimin yaka kısmında daha 1. haftasında renk atmaları belirmeye başladı. (Bu arada diğer kıyafetlerimde hiç sorun yaşamadım). Ürünleri aldığım Akmerkez mağazalarına götürdüm. Gömlekleri arkadaşlar merkeze inceletmeye göndereceğiz dediler. Aradan yaklaşık 1 ay gibi bir süre geçtikten sonra gömleklerimi sormaya gittiğim de 'yanlış yıkama ve yüksek derece de ütü yapmakla' suçlanmış benim gömleklerim. Ve bana aynen geri iade ettiler. Yanlış yıkamadan kasıt kullanılan deterjan ise en pahalısı, ütü ise en gösterişlisidir vesselam. Hani sanırsınız ki bu 3 gömleği evde başkası yıkıyor ve ütülüyor. Ya da ben çok garibanım ilk defa koyu gömlek giyiyordum hayatımda. Mağaza çalışanlarına teşekkür ederek olay mahallini terk ettim. Orada çalışanların benim için çok üzüldüklerini de biliyordum. Çünkü ayda 1 kendilerini ziyaret etmişliğim ve kredi kartımı onlara dokundurmuşluğum da vardır ve evet öyledir. İşyerime gelip tüketici hakları derneğinin telefonunu çevirdim ve bana paramı mı yoksa gömleklerimin yenisini mi istediklerimi sordular. Bunun için de bir dilekçe yazmamı istediler. Ben ne paramı ne de gömleklerimi geri istiyorum dedim. Ben sadece bu ülkede tüketicinin de bir hakkının olduğunu ve tüketicilerin gerektiğinde bu hakkı kullanma yollarını bildiklerini bilmesini istedim.

Hiç yorum yok: