Network Mağazalarının taktiği

Bana yapılanları yazıyorum sadece:

Mağazaya girdiğimden ve birşeyler almaya niyetli olduğumu belli ettiğimden itibaren son derece can sıkıcı bir şekilde etrafımda dört dönmeye başladılar. (Cevahir Network) İndirimli ürünlerle ilgilendiğimi söyledim ama durmadan araya asla sahip olduğu değeri yansıttığını düşünmediğim 80 - 90 YTL'lik kravat, pahalı kemerler sıkıştırmaya uğraştılar. İndirimli diye getirdikleri gömlek indirimsiz çıktı, evde farkettim ve geri götürdüğümde onu alırken bile sıkıntı yaşattılar.

Size bir ürünü iade ettiğinizde kontrole göndermeleri gerektiğini söyleyeceklerdir. Bu uygulamayı başka hiçbir yerde görmedim. Bu tüketiciye saygı duymayan insanlar paranızı alana kadar kuzu, aldıktan sonra ise kurt kesilmektedirler. Kontrole gidip gelen ürünler nedense kabul edilmemektedir. Bu bir oyalama taktiğidir. 15 gün içinde cevap vereceklerini söylerler ama bu süreyi aşarlar. Size takınılan tavır da genelde aşağılayıcıdır.

Bunları Network'ten alışveriş yapmaya niyetlenmeden önce bilmek şarttır.

3 yorum:

try dedi ki...

1 sefer giydigim ceketin cebınde potluk olustu. herkesin gorebigi bu potlugu urun inceleme departmani goremeyip geri gonderdi v 2. gonderisimin uzerinden 3 hafta gecti ses yok

try dedi ki...

1 sefer giydigim ceketin cebınde potluk olustu. herkesin gorebigi bu potlugu urun inceleme departmani goremeyip geri gonderdi v 2. gonderisimin uzerinden 3 hafta gecti ses yok

Unknown dedi ki...

Merhaba
25.03.2014 tarihinde İstanbul optimum mağzanızdan 1 adet takım elbise aldım ve pantolon paçası için tamire bıraktım,1 gün sonda gamboçla teslim alıcağımın bilgisini teyit ettim ve bugün ürünümü almaya gittiğimde sabah toplum alım olduğunu ellerinde gamboç olmadığını poşete koyacaklarını söyleyen sorumlu arkadaşa ürünü teslim almayacağımı bir sonraki gün gamboçla teslim alacağımı söyledim,bu kadar büyük bir firmanın takım elbise kılıfı için müşterisini mağdur etmesi ve zaman kaybettirmesi ne kadar doğru bir yaklaşımdır?Ürün fiş No:222663 bu konuda mağduriyetimin ivedilikle çözülmesini ve cep telefonum 0530 371 78 52 Ahmet Küçükkınalı aranmak istediğimi belirtmek istiyorum.