NETWORK Markalı Ürünümün Rengi 1 Yıkamada Açıldı!

avukatzeynep [30 Mayıs 2006, 09:00] Capitol’deki Boyner mağazasından "Network" markası ile kahverengi bir triko satın aldım. Satın aldığım ürünü sadece bir defa giydim ve yıkama talimatına uygun olarak yıkadım. Ancak, yıkama işleminden sonra ürünün rengi soldu. Bunun üzerine ürünü aldığım yere götürdüm. Yıkadıktan sonra renginin solduğunu anlattım. Capitol Boyner mağazasındaki yetkili, ürünü fabrikasına göndereceklerini ve orada laboratuarda inceleme yapılacağını söyleyerek ürünü aldı. Ancak, 15 gün kadar sonra beni telefonla arayarak, ürünün laboratuarda incelendiğini, üründe üretimden kaynaklanan bir problem olmadığını ve bu nedenle ürünü iade almayacaklarını beyan ettiler. Bu durum açıkçası beni çok şaşırttı. Zira "Network" markasına ve bu markanın sağladığı garantiye ve kaliteye güvenerek, 125 YTL'ye satın aldığım ürün, Altınyıldız firması tarafından "üretimden kaynaklanan bir problem olmadığı" gerekçesiyle alınmadı. Şunu da belirtmeliyim ki, sadece bir defa giydiğim ve bundan sonra maalesef giyemeyeceğim bir ürünün parasını ödemek zorunda bırakıldım. Hala da taksitleri ödemekteyim. Bundan sonra çevremde ne kadar insan varsa "Network" markasının sağladığı garantiye ve kaliteye güvenmemelerini, zira üründe bir ayıp meydana gelirse ellerinin boş bırakılacağını ve müşteri memnuniyetinin hiç de önemli olmadığını anlatacağım. Umarım yazdığım bu yazı benim sorunuma çare olur.%

Hiç yorum yok: