Network’ten 180 YTL’ye Aldığım Tek Gecelik Gömlek!

haticekircal [03 Nisan 2007, 09:00]
Ürünleriyle ilgili yaşamış olduğum sıkıntıyı sadece üzüntü ile karşılayan ve çözüm bulmaya çalışmadan bundan sonraki alışverişlerimde yardımcı olabilmeyi dileyen network firmasına nasıl yeniden güvenebilirim? 2007 yılında, sadece bu web sayfasında yayınlanan şikâyetlerin dahi, %4’üne çözüm bulmuş olan firmadan aldığım gömleğimin, koltuk altı kısmında ilk kullanımdan sonra renk değişmesi oldu. İncelemeden sonra hazırlanan rapora göre-ki bu raporları nedense asla göremeyiz- roll-on ya da stick kullanımı sonucunda oluştuğunu bu nedenle yardımcı olunamayacağını belirtmişlerdir. Her gün kullandığımız bu ürünler neden sadece network gömleklerinde bir hasara neden oluyor? Neden arada büyük farklar ödeyerek network'ten giysi alıyoruz? Altınyıldız kumaşlarının kalitesi eğer kullanılan ürünlere göre değişiyorsa neden ürün etiketinde belirtilmiyor? Lütfen satış sırasında verdiğiniz hizmetin aynısını değilse de bir kısmını ürün iadelerinde de gösterebilmeye çalışın. Aksi durumda kendimizi eşyaya hizmet ediyormuş gibi hissediyoruz eşyaların insanlara hizmet etmesi gerekirken.%

Hiç yorum yok: