NETWORK Pantolon İki Ayda Yırtıldı!

yırtıkpantolon1 [19 Haziran 2006, 09:00] Kavacık Network mağazasından 10.03.2006 tarihinde 325 YTL ödeyerek 1 adet takım elbise satın aldım. Yaklaşık 2 ay kullandıktan sonra pantolonun arka kısmının yıpranmadan kaynaklandığını düşündüğüm hafif bir yırtılma fark ettim. Takım elbiseyi satın aldığım mağazaya götürüp neden bu kadar kısa sürede kumaşın yıprandığını; mağdur olduğumu düşündüğüm bu konuda ne yapılabileceğimi sordum. Bana mağaza yetkilileri pantolonun merkeze göndermeleri gerektiğini ve sonucun 15 gün içinde bana ileteceklerini söylediler. 16.06.2006 tarihinde mağaza yetkilisi bana telefon edip pantolonda oluşan hasarın benden kaynaklandığını söyledi. Nasıl böyle karar verdiklerini sorduğumda benim merkezden Neşe Hanım ile görüşmemi söylediler. Neşe hanım da mağaza yetkililerinin söylediklerine ilaveten bana bulunan değerler ile ilgili raporu bana gönderebileceğini, ben de bunun üzerine tekstil işinden anlamadığımı, ancak ilgili raporları yine de bana faks ile ulaştırılmasını istedim. Yaklaşık 3 saat sonra tekrar aradım yine göndereceğini söyledi, ancak ilgili raporlar halen gelmedi. Ben bu raporlar ile bu konuda mağdur olduğumu, pantolonda oluşan hasarın benden olmadığını düşündüğüm ve verdiğim paranın karşılığında bu kalitede kumaştan yapılmış bir takım elbisenin müşterilere satılmaması ve benim karşılaştığım durumlarda yapıcı ve tatminkâr hiçbir girişimde bulunulmamasını, binlerce belki de milyonlarca dolar harcanarak yapılan Network reklâmlarına ve Network firmasının kalitesine yakıştıramadım. Mağdur olduğumu düşünerek telefon ile kendilerine ulaştım. 10 dakika kadar beni ikna etmeye çalışsalardı, inanın ikna olabilirdim. Şimdi ise sürekli alışveriş yaptığım yetkili mağazadan da üzülerek ayağımı kesmek zorunda kalıyorum.%

Hiç yorum yok: