FABRİKA’dan Aldığım Güderi Ceketin Derisi Dökülüyor!

shansoi [14 Haziran 2006, 09:00] Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce Fabrika Erenköy mağazasından bir güderi ceket aldım. Ceket hem iş ortamında hem de spor olarak giyilebilecek bir ceket olduğundan ve her zaman alışveriş yaptığım bir marka olduğundan almakta tereddüt etmedim. Lakin ceketi ilk giydiğimde hem üzerimdeki gömleğe hem de pantolonumun bel kısmına toz şeklinde derisinin döküldüğünü gördüm ve incelenmek üzere Fabrika Erenköy mağazasına götürdüm. Mağazaya ceketi teslim ettikten yaklaşık 10 gün sonra beni arayıp ürün iadesi/değiştirmeyi kabul edemeyeceklerini ilettiler. Gerekçeleri ise güderide bu tür dökülmelerin normal olmasıymış. Bundan sonra vitrine koyulacak ürünlere derisi dökülebilir diye bir ibare koyacaklarını söylediler. Markasına güvenerek aldığım bu ceketi üzerimdeki kıyafeti kirlettiği için giyemiyorum. Yaklaşık 460 YTL etiket değeri olan bu ceketi gardırobumda tozlanması veya derisinin düzelmesini beklemek için de almadım ve iade etmek istiyorum.%

Hiç yorum yok: