ALTIN YILDIZ Başkasının Üzerine Dikilen Takım Elbiseyi Tekrar Satmak İstedi

cemkarabulut [18 Nisan 2006, 09:00] 15 gün önce eşim Beylikdüzü'ndeki mağazadan benim için beğendiği bir takım elbiseyi ayırtmış ve bana haber vermişti. Ancak iş yoğunluğu nedeniyle takımı göremeyeceğimden, iptal etmek için eşim telefonla firmayı aradı. Yaklaşık 5 gün sonra tekrar Migros Alışveriş Merkezi’ne gittiğimizde, takım elbisenin satılmamış olduğunu gördük ve denemeye karar verdik. Elbiseyi giydiğimde paçalarının yapılmış olduğu ve pantolon cebinde de 20 YTL para olduğunu gördüm. Deneme kabininden üzerimde elbise olduğu halde çıktığımda, satıcı bayan bana pantolonun tam üzerime göre olduğunu söyledi. Ben bu elbisenin paçalarının yapılmış olduğunu ve giyilmiş olduğunu söylediğimde, bunun asla olamayacağını ve elbiseyi depodan daha yeni çıkardığını söyledi. Ben de pantolonun fermuar kısmındaki lekeyi, ceketindeki oturma izlerini gösterip cebinde de 20 YTL bulduğumu gösterince ilk tepkisi "ben o parayı alayım" şeklinde pişkin bir ifade oldu. Daha sonra birinin adını söyleyerek elbiseyi o kişinin denemiş ve giymiş olduğunu ağzından kaçırdı. Yılların köklü firması Altın Yıldız nasıl olur da bu tip bir olaya mahal vermiş olur aklım almış değil. Acaba bir başkasının üzerine dikilen kıyafetler o kişi beğenmezse geri alınıp tekrar satışa mı sunuluyor? Gelişmiş ülkelerde böyle bir durum olsa müşteriden özür dilemek için firma elinden gelen her şeyi yaparken Altın Yıldız’ın bu mağazası hiçbir şekilde özür dilememiş ve beni çok kırmıştır.

Hiç yorum yok: