FABRİKA Marka Gömleğim Yıkanınca Küçüldü

kitten [28 Mart 2006, 09:00] Ankara Armada alışveriş merkezindeki Fabrika-Altınyıldız mağazasından 13.12.2006 tarihinde 447009556420 kodlu gömleği aldım. Sıklıkla kullanmamam nedeniyle, ancak Şubat ayında gömleği temizleme ihtiyacı duydum ve etiketindeki talimatlar doğrultusunda 30 dereceden daha düşük sıcaklıktaki suda yıkayıp santrifüjlü kurutma uygulamadım. Gömleği yıkama sonrasında tekrar giydiğimde en az bir beden daha küçülmüş olduğunu gördüm. Aldığım mağazaya giderek durumu bildirdim ve ürün fabrikada incelenmek üzere 3 hafta sonra tarafıma verilen cevapta, üründe herhangi bir çekme olmadığı, bu nedenle de ürün değiştirmenin mümkün olmadığı bildirildi. 26 yaşındayım ve 1 gecede birdenbire 10 cm. Uzadım ve de 5 kilo aldım. Böyle mucizevî bir olayı gerçekleştirmeme duyduğu güven, kalite kontrol departmanın laboratuarlarının üstün (!) başarısı ve de inanılmaz başarıdaki Müşteri İlişkileri Yönetimi becerisi için Fabrika-Altınyıldız'ı kutluyorum.^

Hiç yorum yok: